מזעזע: ילד כבן שנה וחצי נשכח ברכב בבני ברק

    יעקב גרודקה No Comments on מזעזע: ילד כבן שנה וחצי נשכח ברכב בבני ברק

    ילד כבן שנה וחצי נשכח ברכב ברחוב רבינא בבני ברק • מתנדב 'איחוד הצלה': "ההורים אף הודו לנו על הטיפול המסור בילד עד להגעתם למקום"

    ניידת טיפול נמרץ בזירת אירוע | אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א
    18:13
    02.05.24
    אבי מימרן No Comments on ירכב על חמור? ב'סדר רביעי' מנו את הקריטריונים למשיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ילד כבן שנה וחצי נשכח ברכב ברחוב רבינא בבני ברק. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' העניקו לו טיפול רפואי לאחר שחולץ מהרכב ע"י אזרחים ששברו את החלון.

    אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק סיפר בתחילה כי "עד כה ההורים לא אותרו והילד יפונה לבית החולים כשבשלב זה לא ברורה זהותו. אזרחים שראו כי הילד נעול ברכב זמן ממושך חילצו אותו מהרכב לאחר שהילד אף לא הגיב ונזקק לטיפול רפואי. מתנדבי איחוד הצלה שהגיעו ראשונים לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני".

    בהמשך סיפר יהודה שטיינהרטר מתנדב באיחוד הצלה כי "הייתי בנסיעה באותו רחוב ואזרחים הפנו את תשומת ליבי כי ישנו ילד שנשכח ברכב כשבשלב הראשוני ההורים לא אותרו. עוברי אורח שראו כי הילד נעול ברכב זמן ממושך שברו את החלון וחילצו את הפעוט מהרכב. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן ההורים שהגיעו למקום לקחו אותו לביתם כשמצבו באורח נס מוגדר טוב. ההורים אף הודו לנו על הטיפול המסור בילד עד להגעתם למקום".



    0 תגובות